2008-08-19

Haandbold

Jeg var saa heldig at faa en gratis billet til et par haandboldkampe i forgaars. Norge mod Rumaenien og Kina mod Frankrig.

Der var moedt en stor delgation fans op for stoette de norske piger og jeg gjorde selvfoelgelig ogsaa mit.

Hoejdepunktet var dog Kina mod Frankrig. Super stemning med sang og raab. Umm, og de cheerleaders var godt nok noget for sig selv :) (lesson to self: don't leave home without a camera)


Kinserne gaar helt amok med at saelge billetter. Til mellem 10 til 100 gange normalprisen saetter denne sortboershandel dog en daemper paa min olympiske aand.

I stedet tager jeg ud og hoerer noget dubstep og triphop paa Obiwan i aften; The Beijing Dubsession. Og saa skal jeg da ogsaa lige checke Club P (Prefueled). For det ikke skal vaere loegn har de vist et arrangment med NASA (fra Koebenhavn) i aften. Lidt afskraekkende. :)

Ingen kommentarer: