2009-02-03

Mit hjem

Puha, hvilket pres det er at blogge. Sådan skal det vel ikke være. Jeg har flere historier liggende, de hober sig op. Der er historier om kærlighed, intriger, fødselsdage, gaver, familiekrig, misundelse og en enkelt historier hvor jeg gør i bukserne. MEN, dem må I få en anden gang (hvis I husker at spørge), for hvis jeg ikke springer dem over nu må jeg erklære min blog død, og det går jo ikke :)

Jeg forlod Nepal i december og drog til Australien hvor jeg fejrede jul og nytår med mine to venner Jakob og Irene. Vi havde en afslappende roadtrip på tasmanien med en masse kørende i den forkerte side af vejen, masser af mad samt nogle herlige vandreture i bakke og dal. Efter nytår drog jeg nord på mod Brisbane hvor jeg tilbragte en uge med en fellow trekker (fra Annapurna) og hans datter.


Jakob og Irene. Som I kan se er de glade og har det godt :)


Jul i Melbourne. Musikalsk genie og stunning good looking santa.

Solnedgang over Tasmanien.

Nytårsaften i Hobart.

Det skulle vise sig at være den korteste tur til Australien, noget kaldte på mig :). Og lidt mod min logiske sans gik jeg på nettet og bestilte en retur billet til Nepal. Så efter en måned i Australien er jeg nu tilbage i Nepal.

Jeg har fået job hos en dansk virksomhed, hvor jeg er ansat som webudvikler. Samme job som min tidligere ansættelse. De fleste dage sidder jeg på en internet café og arbejder. Ellers drager jeg ud af the vally og besøger venner og venners familier.

Jeg har lært at køre motorcykel og flere dage efter arbejde smutter jeg ned i motorcykelbiksen og prøver nye cykler af. God måde at tømme hovedet på. (mor; det er ikke særlig farligt, kører langsomt og forsigtigt - det meste af tiden).

Nå men nu til bloggens overskrift - Mit hjem. Efter efterspørgsel har jeg taget et par billeder fra hvor jeg bor. Hvor bor jeg? 10 minutters gang fra turistcentrum hos en vens familie.

Komfur og diverse krydderier, bønner, og andet mad-godterier. Mit værelse.

Min seng i køkkenet. Også vores spisebord og stol samt hyggekrog hvis strømmen er gået.

Her sover resten af familien (og nogle gange mig om morgenen, når Urmila er hjemme/på besøg). Det er samtidig TV stue. Når der er strøm ser vi bryllupsprogrammer. Nogle med vampyrer og andre mere benny hill agtige shows. Men allesammen om bryllupper. (ps: måske følger jeg ikke altid lige meget med) 

Mit klædeskab (i midten). Indtil for få dage siden lå alt deres tøj i en stor bunke. Efter de nu har fået et klædeskab er det lykkedes mig at finde min taske og få skiftet tøj. De vasker mit tøj så jeg klager ikke.

Her børster jeg tænder og går i bad. Længest fremme parkerer jeg min motorcykel når jeg har sådan en. 


Her børster jeg tænder og går i bad. Samt hænger ud med familierne når solen er fremme. 


.. og sådan så jeg ud for et par dage siden (to). Har imellemtiden gjort min hat væk. :(

1 kommentar:

Agent Nifty sagde ...

Herlig med nyt fra dig :) Smukke billeder og skønt at høre om din hverdag også!

Glippede dig sidst du var på msn - fanger dig næste gang. Haps!