2008-10-25

Det er den sidste tourist der faar Kathmandu til at flyde over, eller...

11 dage og mit hoved snurrer. Byen er nu smaek proppet med tourister, jeg maa ud.

Tihar festivallen starter imorgen. Masser af blomster, fyrvaerkeri og tika. Perfekt tidspunkt at forlade byen.

Jeg har laenge ville besoege en ven i Bandipur og hjaelpe til med rishoesten saa imorgen tidlig springer jeg paa en bus. Dog med en lille omvej omkring landsbyen hvor jeg fejerede Desain. Det bliver sjovt at se hvordan familien reagerer naar jeg ankommer uanmeldt. De forventer foerst at se mig om et aar. Det meste af familien bor i Kathmandu eller anden stoerre by og vil da ikke vaere til stede, saa jeg forventer at det bliver dejlig stille :).

5-6 timer med bus, 3-4 timers vandring og jeg er i paradis :) .. saa kan jeg endelig faa taget det foto jeg missede sidste gang.

Ingen kommentarer: