2008-07-22

Tilbage i UB

Er tilbage i UlaanBaatar nu ogsaa af sind. Havde ikke noget mod at blive et par dage ekstra i Terelj, dog ville et par inaktive dage noedvendigt foer jeg ville kunne begive mig ud paa nye eventyr.

Glaeder mig stadig over at mit VISA kort igen er safe and sound placeret i min smarte baeltepung :)

Har brugt det meste af dagen paa at planlaegge dagene inden jeg flyver vest paa. Havde taenkt mig at tage en 10 timers hike fra et eftersigende smukt og kulturigt omraade 45 km syd for UB og saa tilbage til byen, men Gan (vaerten) var lidt utryk ved at jeg skulle alene afsted, saa nu overvejer han at tage med mig, det er sgu meget cool.

Mine ribben er ioevrigt i gevaldig bedring. Er holdt op med at tage pillerne selvom jeg om morgenen stadig maa bevaege mig som en gammel mand. Efter samme tid som det tager at toere soevnen ud af oejnene er smerten vaek. Saa alt i alt er jeg fuld af energi og maaske lidt overmodig nogle gange.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

klasse . michael - fede billeder.... morr more more more

Zilent Ninja sagde ...

Dejligt at høre at dine ribben er i bedring... ville havde været surt at skulle have dem fjernet!!!